Thursday, October 29, 2009

Welcome to my world.. :)




Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh..


Hi semua..! saya ucapkan selamat berkenalan kepada semua.. Ini adalah webpage personal saya. Kadang-kadang ada rasa nak bercerita.. Kadang-kadang nak meluahkan perasaan. Hari ini tercipta jua ruangan ini. Alhamdulillah.

Sebelum itu, saya perkenalkan diri saya dulu. Saya Chempaka. Sudah bekerja di sebuah institusi awam. Suka berhias dan membuat kek. Bila ada kelapangan, saya suka rekreasi. Impian yang belum tercapai adalah untuk memiliki sebuah kedai untuk merialisasi minat saya ini. Harap anda semua doakan saya ye.. Anda minat apa pula? Saya doakan anda semua berjaya dalam apa jua pun bidang yang diminati.

Untuk pengetahuan semua.. saya ada dua lagi webpage yang berkait dengan minat saya.. 'Make up! and Baking!' :) Kalau sesiapa perlukan perkhidmatan mana-mana di antara yang tersebut bolehlah view webpage tersebut ya! Kepada sesiapa yang memerlukan perkhidmatan make-up bolehlah melawat ke website ini "mahkotaqaseh.blogspot.com". Kepada yang suka makan cupcakes atau cakes.. bolehlah cuci mata kat "chempaka-beautilicious.blogspot.com".

Sampai sini dulu. Jumpa lagi!

2 comments: