Tuesday, November 3, 2009

Minggu untuk bersukan :)

Assalamualaikum Warahmatullah semua...

Apa khaber semua.. Mari kita baca aktiviti hujung minggu lepas. (31 Oct 2009- 1 Nov 2009). Minggu lepas adalah minggu untuk bersukan. Sukan Inter-department. Badan terasa sangat letih, sampai dah masuk hari ketiga selepas habis pertandingan masih terasa letihnya.

Acara yang dipertandingkan adalah seperti:-

* Tennis (Saturday & Sunday - 31 Oct 2009 & 1 Nov 2009)
* Table-tennis (Saturday - 31 Oct 2009)
* Kayaking (Saturday - 31 Oct 2009)
* Volleyball - female (Sunday - 1 Nov 2009)
* Athletics (Sunday - 1 Nov 2009)


Hehe.. yang penting saya terlibat di kedua-dua hari sukan tersebut. Teramat letih, tapi puas hati sbb rekod diri sendiri dah tercipta. Nak tau apa acara yang dah saya masuk??? Saya masuk acara kayak 150m dan 100m, table tennis (single) dan athletics (800m, 400m dan 4 x 100m). Yang nak tergelak tu.. semua dapat no 3. Tapi xpe laa... walaupun berlatih semua game hanya dalam masa 3 hari,tapi semangat kesukanan yang membara telah membuktikan kalau kita mahukan sesuatu,kita pasti berusaha kearahnya...

Sayangnya, gambar semasa pertandingan x dapat diambil sbb sibuk menguruskan diri dan masa nak bertanding. Nasib baik ada 1 je gambar yang tersesat dapat kat FB. Boleh la masukkan kat sini.









sebenarnya x kenal pun semua ni,tapi dah ada depan kamera semua senyum je.. hehe




Thanks to all team members for the cooperations dan tahniah kepada semua yang terlibat kerana meramaikan participation. Bak kata omputih,the more the marrier..Tahniah juga kepada semua pemenang ya! Janganlah sebab kita bersukan ni, kita bermasam muka dan x bertegur sapa pula ya... Take care y'll... :)

2 comments:

  1. walaupun dyna tak dpt juin , dyna tetap mrasa kehangatan hr sukan tuh smpai dmm2 :D

    ReplyDelete
  2. bila lagi nak demam kerana sukan dyna... hihi..

    ReplyDelete