Wednesday, November 11, 2009

Ketagih...

Bismillah...

Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh...

Hari ni aku nak cakap pasal ketagihan..

Macam-macam jenis ketagihan.
Ada orang ketagih minum ais..
Ramai orang pulak ketagih merokok..
Tapi aku..?? Aku ketagihan tengok cerita SEKAR!

Iskk... gila ke apa?
Mengapakah aku jadi begini?
Hari-hari aku tunggu pukul 11mlm dan tidoq kui 12mlm gara-gara SEKAR!
Sepanjang hari pun asyik nak nyanyi jugak lagu dlm cerita SEKAR!
What happen to me??

Well anyways, aku suka jugak tgk cerita tu walaupun terpaksa bersengkang mata.
Itulah namanya KETAGIH!
Anda ketagih apa pula...??


Lirik lagu D’Masiv – Merindukanmu (OST Sekar)

saat aku tertawa di atas semua
saat aku menangisi kesedihanku
aku ingin engkau selalu ada
aku ingin engkau aku kenang

reff:
selama aku masih bernafas
masih sanggup berjalan
ku kan slalu memujamu

meski ku tak tahu lagi
engkau ada di mana
dengarkan aku ku merindukanmu

saat aku mencoba merubah segalanya
saat aku meratapi kekalahanku
aku ingin engkau selalu ada
aku ingin engkau aku kenang

repeat reff


Take care.. :)

No comments:

Post a Comment